Movies!

Välkommen till min blogg! :D

Hej :) Sitter och tittar på fyra filmer med issa. Bad teacher, jag saknar dig, a cinderella story och i taket lyser stjärnorna! :) Gör kanske ett inlägg senare om vilken som var bäst och var dom handlar om och typ så, haha :) Hursomhelst så har vi tittat på kläder och annat på nätet också hittade jag ett par ursnygga skor som jag bara måste ha! Bild på dom nedan :) Dom kostar ca 600:- och jag har 300:- ... Det är ju lite segt.. Men jag ska tjäna ihop lite pengar imon och så så att jag kan köpa dom ;) Fast hon kommer hjälpa till och så, så att jag slipper att jobba ensam höhö :) Men iallafall så ska vi nog fortsätta att titta på snygga kläder så vi ses! :D
Jag skaa ha dom!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken affär?

2012-02-26 @ 16:18:01
Postat av: Emelie

Någon internet affär, kommer dock inte ihåg vad den heter tyvärr.. googla? :)

2012-02-28 @ 21:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0